Projekt rezervačného systému nadväzuje na projekt elektronizácie služieb mesta | Nitra

Projekt rezervačného systému nadväzuje na projekt elektronizácie služieb mesta

V rámci stratégie  Smart City spustilo mesto Nitra 1. augusta rezervačný systém, ktorý bude dostupný 24 hodín denne z akéhokoľvek miesta, kde je prístup na internet.

Mestská hala na Klokočine už k dispozícii online

Pilotným športovým objektom, ktorý prechádza na rezervačný systém, je Mestská hala na Klokočine. Od spustenia budú v rezervačnom systéme postupne pribúdať aj ďalšie mestské športoviská a kultúrne objekty. V najbližších týždňoch pribudnú aj komplexnejšie služby poskytované mestom ako sú online platby a elektronické vstupenky. 

Rezervujte si šport či kultúru z pohodlia domova

Skompletizovaný zoznam objektov na rezervovanie, aktuálna obsadenosť športovísk i možnosť rezervácie cez web – to všetko bude po prihlásení a registrácii užívateľom k dispozícii na jednom mieste.

„Mesto Nitra očakáva, že nový systém skvalitní služby občanom a tiež zvýši tržby za prenájom kultúrnych a športových objektov,“ uviedol na zasadnutí mestského zastupiteľstva pri prezentácii projektu primátor Nitry Jozef Dvonč.  Rezervačný systém nadviaže na projekt elektronizácie služieb mesta, ktorý bol spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a je súčasťou Operačného programu Informatizácia spoločnosti. V Nitre je spustený od 1. októbra 2015, mesto získalo na projekt nenávratný finančný príspevok.